Kuvitus: neiti Kuluttaja saa kohdennettua maininontaa. ©HM.Ojala

Kohdistettu mainonta

Kohdistettu mainonta

...on mainostajan liiketoiminnan ydin. Suurten viihde- ja urheilukokonaisuuksien katsomisen yhteydessä suoraviivainen mainoskatkomarkkinointi säilyy vielä olennaisena, muuten tulevaisuutta on kohdistettu, henkilökohtainen markkinointi. Tämän mahdollistaa katsomisen muuttuminen on demand-muotoon oli se sitten suoraan nettipohjaisissa kanavissa tai pilvipalveluissa. Katsojan jokainen kontakti kirjautuu mikä mahdollistaa henkilökohtaisen markkinoinnin.

Ihmiset eivät koskaan ole vastustaneet mainontaa itsessään, ainoastaan heille itselleen turhaa mainontaa mikä tuo esiin massamarkkinoinnin vastustuksen. Tämän kehityksen myötä mainostajan on menestyäkseen muutettava mainonnan strategiaansa. Henkilökohtaisempi ote mahdollistaa kuitenkin huomattavasti tehokkaamman asiakassuhteen.

Jos katsot että yksikin yllä olevista pitää paikkansa ja tarvitset liiketoimintaasi sparrausta, ota yhteyttä. Carmel Oy on kartalla muutosten suhteen.

x

x